GRATIS VERZENDING VANAF €50 EX. BTW

   GRATIS SAMPLES BIJ ELKE ORDER

   VOOR 15:00 BESTELD MORGEN IN HUIS

Retourzendingen

Het kan voorkomen dat uw bestelling niet naar wens is, wat nu?

 

Soms valt een product tegen bij ontvangst en wilt u het ruilen. Of het is het verkeerde artikel. Wellicht is het door ons verkeerd gepakt of heeft u het verkeerde item aangeklikt. In ieder geval neemt u contact op met onze klantenservice om dit te bespreken. Brand Lashes neemt in ieder geval NOOIT artikelen terug op basis dat je als klant het elders “goedkoper” hebt gezien of dat je bij nader inzien toch een anders product elders gaat kopen. De termijn voor uw melding van  een retouraanvraag is bepaald op maximaal 14 dagen na afleverdatum van het product.

In het geval dat een artikel retour komt heeft u vooraf goed onderling overleg met onze klantenservice. Vermeld hierin uw bestelnummer en de naam van het product. Let op: Niet aangemelde, ongefrankeerde en of rembours zendingen worden NIET in behandeling genomen.

Hanteer de volgende retourprocedure:
– Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice. Dit kan op onderstaande manieren:

  Email info@brandlashes.nl tijdens kantooruren streven we ernaar uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.

 Chat als we niet online zijn krijgt u het verzoek om uw mailadres achter te laten. We zullen dan wanneer we weer online zijn reageren.

– Alle aangekochte artikelen die geretourneerd worden dienen onaangebroken, in de originele verpakking retour te worden gestuurd.
– Producten die alreeds geopend/gebruikt of beschadigd zijn, worden niet retour genomen en komen niet in aanmerking voor volledige restitutie.
– Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de originele verpakkingen.
– Verpak de artikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan. 
Neem contact op met de klantenservice voor het retouradres.

Let op: Niet aangemelde, ongefrankeerde, rembours of beschadigde zendingen worden NIET in behandeling genomen.

– De consument draagt risico voor de retourzending. Daarom adviseren wij u om altijd het verzendbewijs te bewaren.
– Indien de reden van retour is veroorzaakt door een fout van ons, vergoeden wij u uiteraard de verzendkosten. 
– Na ontvangst van de retournering zal de factuur binnen 7 dagen gecrediteerd worden.

  • Verrekening en credit:
  • Indien de retourzending méér dan 50% van de originele levering inhoud houden wij in ieder geval € 15 excl. B.T.W. in op de creditnota van deze retourzending voor de verzend- ,verpakking- en administratiekosten die wij gemaakt hebben om te kunnen leveren.
  • Retour bij storingen of problemen met nieuw geleverde goederen.
    • Neem contact op met onze klantenservice. Stuur dan een foto van het ontvangen product naar info@brandlashes.nl. Wij zullen uw order controleren en het juiste product nasturen.
    • U ontvangt een retoursticker.
    • Stuur het betreffende artikel retour. Hierbij frankeert u het item.

Retourzendingen die per post bij ons binnen komen worden met voorrang uitgepakt. Onze medewerkers van klantenservice neemt uw pakket vanaf dat moment in behandeling. Wij streven binnen 3 dagen na ontvangst van uw pakket u te kunnen antwoorden betreffende de verder afhandeling van uw retouraanvraag.

Geopende en gebruikte producten

Als u het product al gebruikt heeft kunnen wij in verband met de hygiëne niet retour nemen. Geopende producten kunnen indien niet gebruikt worden geretourneerd.

Niet tevreden?

Wanneer u niet tevreden bent met de ontvangen artikelen dan vernemen wij dit graag . Stuur een mail naar info@brandlashes.nl en vermeldt waarom u niet tevreden bent. Wij zullen dan bekijken wat de juiste oplossing is.

Verzendkosten bij retouren

U bent bij retourzendingen zelf verantwoordelijk voor het voldoende verpakken van producten en het betalen van voldoende port. Retourverzendkosten worden niet vergoed of gecrediteerd.

Klarna – retourneren of ruilen

Hieronder informeren we u graag hoe het werkt wanneer uw een artikel, welke u heeft aangekocht via Klarna, kunt ruilen of retourneren. Ruilen: Ruilt u het artikel om voor een goedkoper artikel? Dan ontvang u het verschil terug op uw bankrekening. Wordt het artikel omgeruild voor een duurder artikel, dan moet het verschil in prijs via een door Meubelkamp verstrekte betaal link afgerekend worden. Het openstaand bedrag bij Klarna blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan. Retourneren (zie tevens bovenstaande bepalingen): Zodra u een bestelling of een deel van uw bestelling retourneert, ontvangt u het geld terug van Brand Lashes Het openstaand bedrag bij Klarna blijft onveranderd, deze betaalverplichting moet binnen 14 dagen worden voldaan. Brand Lashes stort het bedrag, na ontvangst van uw retour, binnen 14 dagen terug op uw bankrekening.